23.06.2010

BANKACILIK HAYATIMIN SONA ERMESİNİN 10.YILDÖNÜMÜ..

Bu gün 23 Haziran 2010..

Son çalıştığım Toprakbank'dan (senin yedeğin yok diye müdürüm beni izne çıkarmıyordu.Banka kalite belgesi alırken siz bu işi en iyi bilenlerdensiniz diye tüm hazırlıkları bizlere yaptırmışlardı..Kalite belgesini alınca teşekkür olarak emeği geçen herkesi işten çıkardılar.) kriz bahanesi ile işten çıkarılmam ve bankacılık hayatımın maalesef sona ermesinin 10.yıldönümü..

Yani aldığım ödül,iş akdimin feshedilmesi oldu..

Aynı zamanda,ilk ve en sevdiğim bankam olan İnterbank'a girişimin de 25.yıldönümü..

Çok sevdiğim bankacılık hayatım sona erdikten 3 yıl sonra ,AIG-American Life Hayat Sigorta AŞ'de tam 5 yıl çalıştım..

İnsan çok inanarak,güvenerek,azimle,sadakatla çalıştığı iş yerinde maddi ve manevi birşeyler bekliyor..

Ama ilk önce iş hayatında huzur gerekiyor..

Banka ve sigorta işinde çalışmak; bol stres,özveri,fazla mesai demek..

selma er.

1 yorum:

didem dedi ki...

Benim bankaci olmamin sebebi sensin. Kadikoy subesinde basladigim gunu hatirliyor musun?
Sen kendi subenle gorusmustun benim icin...Toprakbank'dan ayrilisin huzunlu ,onca emege karsin yazik ama cok kisinin basina geldi biliyorsun yoksa senin gibi pratik zekali, eli cabuk, akilli, kaliteli elemani niye cikarsinlar.
Bankacilik hem cok zevkli hem de cok yipratici. Burada saat dortte cikiyorlar sabah onda aciyorlar.
optum,Didem