29.04.2008

İSTANBUL *GÜLHANE PARKI*İSTANBUL ARKEOLOJİ MÜZESİ*










İSTANBUL ARKEOLOJİ MÜZESİ'ne giderken,GÜLHANE PARKI'nın girişinde laleleri gördüm..Uzaktan bile inanılmaz gözüküyorlardı..
Dayanamadım,Müzeye biraz geç kalmayı göze alarak, lalelerin fotoğrafını çekmeye başladım..
O arada saatin farkına varmamışım...Neredeyse 2 saat olmuş, ben hala o lale senin,bu ağaç benim dolaşıyorum,fotoğraf çekiyorum..
Sonra Arkeoloji Müzesi'ne gittim...Kalan 1,5 saatlik sürede hızlı denilebilecek bir tempoyla Müzeyi gezdim...Daha önce defalarca gittiğim Müzede sanki ilk defa görüyormuşum gibi o inanılmaz eserlere,heykellere,Lahitlere,Sütunlara,Büstlere bakmaya doyamadım...Tabii Allah kısmet ederse yine gideceğim,yine bakmaya,gezmeye,oranın havasını tenefüs etmeye doyamayacağım..

Türk Milleti olarak şanslıyız..Geçmişimiz,tarihimiz bize ışık tutuyor..

Bir de tarihi eserlerimizi daha iyi koruyabilsek,onlara daha çok sahip çıkabilsek,değerlerini bilebilsek..Yurtdışına kaçırılmalarına engel olabilsek....

Hiç yorum yok: