13.12.2010

Türk Kılavuz Kaptanlar Haftası kutlanıyor

Türk Kılavuz Kaptanlar Derneği'nce 13-19 Aralık tarihleri arasında düzenlenen 'Kılavuz Kaptanlar Haftası' etkinlikleri, Kadıköy İnciburnu Kaptan Fahrettin Aksu Kılavuzluk İstasyonu'nda düzenlenen törenle başladı.
 
 
Türk Kılavuz Kaptanlar Derneğince düzenlenen Kılavuzluk Haftası'nın birinci günü İnciburnundaki KEGM Kılavuzluk İstasyonunda tören düzenlendi. İstasyona meslek şehidi kılavuz kaptan Fahrettin Aksu'nun adı verildi.
 
 
Bugün gezdiğim Tepe Nautilus Alışveriş Merkezi'nde '' Türk Kılavuz Kaptanlar Haftası '' ile ilgili Fotoğraf Sergisi vardı.Sergi çok güzeldi.Bu özel Hafta anısına Dernek Üyeleri için özel olarak  pullu ve ilk gün damgalı  zarflar hazırlanmıştı.Zarfları masada görünce ben de kendim için bir tane rica ettim.Zarflar sadece dernek üyelerine özel hazırlandığından,bana pullu ve ilk gün damgalı başka bir zarf hazırlayıp verdiler.Anı olarak saklayacağım.
 
Tüm denizcileri,kaptanları,klavuz kaptanları,deniz şehitlerimizi bu özel haftada ben de sevgi ve saygı ile anıyorum.
 
Denizlerimizde uluslararası tüm gemilere hizmet veren,koruyan,yol gösteren,kılavuzluk yapan ''Türk Kılavuz Kaptanları''nı saygı ile selamlıyorum.
 
Yolunuz açık olsun.
 
selma er.

1 yorum:

didem dedi ki...

Turk kaptanlarimizi onurlandiracak bir gun. Denizlerimizde hizmet veren kaptanlari saygi ile selamliyorum.