12.05.2010

MUTLU YILLAR ARKADAŞIM..





Sevgili Lem,

Bugün 12 Mayıs , senin doğum günün..

İyi ki doğmuşsun..

İyi ki en değerli arkadaşım olmuşsun..

Tam 25 yıl oldu seninle tanışalı,arkadaş olalı..

Arkadaşlıktan da öte..

En değerli dostumsun sen..

Senin sıcaklığın,samimiyetin,yardımseverliğin,fedakarlığın,dostluğun..

Anlatılamaz,yaşanır,paylaşılır ancak..

İki ayrı bankada birlikte çalıştık..

Ben bebek beklerken,bankaya servisle beraber giderken her sabah bana kahvaltılar ısmarladın,beni besledin..

Anne olacağım haberini ilk öğrendiğimde; eşimden,kardeşlerimden önce ilk sana haber verdim,sana koştum..

İlk heyecanımı seninle paylaştım..

Bankada seni dışarı çağırıp,eline bir kağıt tutuşturdum..

''Teyze oluyorsun'' dedim..

Sen de kardeşlerine,yeğenlerine annelik yaptın..

Fedakarlıklar yaptın,her zaman yapıyorsun..

Senin yerini,sevgini kimse dolduramaz..

İyi ki seni tanımışım,senin arkadaşın olmuşum..

Mutlu ve sağlıklı yıllar diliyorum sana..

Her isteğin gerçek olsun..

Sevdiklerin ve seni en çok sevenlerle birlikte sağlıklı,mutlu,başarılı yıllar dilerim sana güzel arkadaşım..

Seni çoook seviyorum...

selma er.

1 yorum:

didem dedi ki...

Bizim yerimize de Happy Birthday dersin...Nice mutlu senelere...