7.12.2008

BAYRAM..

Yine Bayram Yine Hüzün..

Elini değil mezar taşını öpüyorum
Sana değil mezarına sarılıyorum
Hediye olarak gözyaşımı veriyorum
Yine bayram yine hüzün

Eve gitsem kapıyı açacak kimse yok
Hüzün var mutluluğun adı yok
Dünyada anne babadan daha değerlisi yok
Yine bayram yine hüzün

İstesemde geri gelmiyor eski günler
Kulaklarımda çınlıyor sanki sesler
Kayıp oldu gitti o sıcak atmosfer
Yine bayram yine hüzün

Nerede annemin ev baklavası ve sarması
Nerede babamın küçüklerini bekleme heyecanı
Nerede ailemizin bayram sofrası
Yine bayram yine hüzün

Bu bayramda başkalarına imrenerek geçecek
Annemli babamlı hatıralar bir bir dillenecek
Dualar size gönderdiğim bayramlıklar olacak
Yine bayram yine hüzün ...

Yavuz Uzunyurt'un şiiri
************************************
çok güzel ve duygu dolu bir şiir..benim duygularımı da dile getirmiş şair...ben de bugün anne ve babamın mezarını ziyaret ettim..bayramlarını kutladım..allah geride kalan sevdiklerimize sağlıklı uzun ömürler versin..selma er..

1 yorum:

İçimden Geldiği Gibi dedi ki...

sizede iyi bayramlar..